January 20, 2018, 01:21:44 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SSHHHHH.... we're sleeping.
 
  Home Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
Author Topic: MK9 GGS THREAD  (Read 15914 times)
fusion117
Administrator
Hero Member
*****

Karma: 4
Offline Offline

Posts: 1293


I play for Blood, not fun :)


View Profile
« Reply #15 on: May 17, 2011, 01:22:04 PM »

GGs to my boy CypressIce today in some KOH matches. Laggy as fuck at times but mad fun regardless. That was my first serious KOH experience and I quickly realized that people can be real assholes with the respect points, it's ridiculous.

Also GGs to btbb99, fusion117, billy batts and some random lobby peeps  Azn
yup great couple of games there and also ggs to btbb as well , we played it as mk2 style as we could lol
Logged

 
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #16 on: May 17, 2011, 04:12:26 PM »

Werd! Also ggs to btbb!! And yeah, MK2 style always.
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
GingerMagic
Sr. Member
****

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 254



View Profile
« Reply #17 on: May 17, 2011, 06:34:27 PM »

GGS to so many people today I can't remember all of them especially some jax player who tried playing baraka much respect to him  Grin... anybody find the rolling system and wakeup attacks annoying and frustrating im still not used to that
Logged
ectonaut
Full Member
***

Karma: 2
Offline Offline

Posts: 107


"Daaaayyyyuuumm!!!"


View Profile
« Reply #18 on: May 18, 2011, 02:12:27 PM »

GGS to so many people today I can't remember all of them especially some jax player who tried playing baraka much respect to him  Grin... anybody find the rolling system and wakeup attacks annoying and frustrating im still not used to that

Yeah I don't quite understand the wakeup system yet, I got demolished yesterday because the other guy kept getting free combos after I got knocked down.  Anybody know a list of all the wakeup attacks different characters have?
Logged
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #19 on: May 18, 2011, 04:19:10 PM »

Free combos after you got knocked down? You were trying to wake up with an uppercut or something? I don't think that works in MK9. But certain characters like Lao and Baraka can wake up with special moves that are near nonpunishable.
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
GaudenTheGreat
Full Member
***

Karma: 8
Offline Offline

Posts: 192



View Profile
« Reply #20 on: May 18, 2011, 04:22:39 PM »

GGS to so many people today I can't remember all of them especially some jax player who tried playing baraka much respect to him  Grin... anybody find the rolling system and wakeup attacks annoying and frustrating im still not used to that

Yeah I don't quite understand the wakeup system yet, I got demolished yesterday because the other guy kept getting free combos after I got knocked down.  Anybody know a list of all the wakeup attacks different characters have?

If I'm Raiden and I get knocked down. As I'm laying there, I'll either superman out of it or tele. Not always, depends if my opponent is expecting it of course. just have to buffer the move while you're on the ground.
Logged
ectonaut
Full Member
***

Karma: 2
Offline Offline

Posts: 107


"Daaaayyyyuuumm!!!"


View Profile
« Reply #21 on: May 18, 2011, 05:09:09 PM »

Free combos after you got knocked down? You were trying to wake up with an uppercut or something? I don't think that works in MK9. But certain characters like Lao and Baraka can wake up with special moves that are near nonpunishable.

Haha yeah I was trying to sweep or do whatever I could to get the hell away.  If you do the delayed wake up you can't do a wake up attack and thats what I was trying to do.  You can do them either normally or when your're rolling away.
Logged
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #22 on: May 18, 2011, 05:20:24 PM »

Once the pressure's on, it can get out of control! That's why Lao's kinda broken, there's almost nothing to keep him off of ya! lol
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
ectonaut
Full Member
***

Karma: 2
Offline Offline

Posts: 107


"Daaaayyyyuuumm!!!"


View Profile
« Reply #23 on: May 18, 2011, 08:20:36 PM »

Lol yeah that's who the guy kept picking, they def need to change some things with him.
Logged
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #24 on: May 19, 2011, 09:39:14 AM »

Dude, I swear I think I've seen Lao cancel his spin recovery with another spin... I swear...
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
GaudenTheGreat
Full Member
***

Karma: 8
Offline Offline

Posts: 192



View Profile
« Reply #25 on: May 19, 2011, 03:00:19 PM »

I got three spins off once.
Logged
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #26 on: May 19, 2011, 05:22:24 PM »

^See, he's a bit broken. However, Shang's combos are probably the most deadly and ridiculous, but aside from his X-ray having outlandish range, he doesn't seem as broken. And smoke's OTG pisses me off. lol
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
scorpangel
Jr. Member
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 51



View Profile
« Reply #27 on: May 20, 2011, 12:09:18 AM »

^See, he's a bit broken. However, Shang's combos are probably the most deadly and ridiculous, but aside from his X-ray having outlandish range, he doesn't seem as broken. And smoke's OTG pisses me off. lol
he's really not that broken if you know what your doing. i fought too many tough kung lao's i know there tricks. smoke isnt really tricky either. as for shang tsung i dont know cuz i havent fought a good shang tsung but i'll see what i have against it.
Logged
david_GEM
Moderator, Tournament Organizer
Hero Member
*

Karma: 50
Offline Offline

Posts: 743


Do ya feel me?


View Profile
« Reply #28 on: May 20, 2011, 07:07:47 AM »

I only mentioned smoke OTG; all the smokes I've faced online aren't really any good. A good Kung Lao's rushdown can't be punished, unless you land a bunch of random uppercuts. If you're a master at mixing it up against Lao, and being good at getting out of trouble, then yeah, he can be dealt with.
Logged

"I go for the big combos!"- Summoning
soyelmejor
Full Member
***

Karma: 6
Offline Offline

Posts: 127


View Profile
« Reply #29 on: May 21, 2011, 02:48:43 PM »

Ggs to gematria you gonna main that kabal?
Logged
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Mortal Kombat 2 theme by Foozer. Based on Diablo3 theme by Vaun.
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!